اطلاعات و دانستنی های روز

اطلاعات و دانستنی های روز

اطلاعات و دانستنی های روز

اطلاعات و دانستنی های روز

اطلاعات و دانستنی های روز

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


کفپوش اپوکسی یا پلی پوکساید یکی از محصولات صنعتی است که به دلیل دارا بودن خواص مقاومتی عالی، در سالن های تولیدی مراکز صنعتی ، شیمیایی ، بیمارستانی ، نیروگاهی ، فرودگاهی و ….. به طور وسیع مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به محل مورد کاربرد و هــمچنین مـقولـه بار مــکانـیکی کـه مـمکن اسـت روی کـفپوش اعـمال گردد، ضخامت این کفـپوش از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ میکرون متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، این کفپوش اغلب به روی سطوح بتونی و حتی سالن هایی که قبلا کفپوش های سنگی و موزائیک شده اند استفاده می گردد ، ولی در عین حال جهت سطوح فلزی نیز مناسب میباشد.

 

اجرای کفپوش اپوکسی در اصفهان:

با توجه به اینکه می توان کف پوش های اپوکسی را به طور مختلفی دسته بندی کرد؛ ما در این مقاله، دسته بندی زیر را در نظر گرفتیم:

– کفپوش های صنعتی مانند: کفپوش های پارکینگی و کارخانه جات و کارگاه‌ها و ورزشگاهی (فلکسی بل) و بیمارستانی (آنتی استاتیک) و پلی یورتان (آنتی یوی) و …

– کفپوش های دکوراتیو مانند:کفپوش سه‌ بعدی و طرح‌های افکتی (ابر و باد) و استیکری و اکلیلی و گرانیتی و شب تاب (فلورسنت) و…

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی یا پولی پوکساید یک محصول دو جزئی میباشد که دارای خواص مقاومتی عالی از جمله مقاومت مکانیکی بالا ،  مقاومت سایشی بالا ، مقاومت شیمیایی عالی در برابر مواد قلیایی و اسیدها روغنی هاو چربی ها و همچنین ایجاد سطحی صاف و صیقلی مورد استفاده وسیعی در سالن های تولیدی مراکز صنعتی ، شیمیایی ، بیمارستانی ، نیروگاهی ، فرودگاهی و ….. پیدا کرده است.

این کفپوش اغلب به روی سطوح بتونی و حتی سالن هایی که قبلا کفپوش های سنگی و موزائیک شده اند استفاده می گردد ، ولی در عین حال جهت سطوح فلزی نیز مناسب  می باشد.

اپوکسی یا پولی‌ پوکساید، یک بسپار ترموست است که از واکنش رزین اپوکساید با سخت‌کننده پولی‌آمین حاصل می‌شود. اپوکسی دامنه کاربرد گسترده‌ای دارد، از جمله در مواد FRP و چسبهای همه‌ کاره اپوکسی یک هم‌بسپار است که از دو مادهٔ شیمیایی مختلف تشکیل شده است. این دو ماده را با نام رزین یا ترکیب ، و سخت ‌کننده یا فعال‌ساز می‌شناسند. رزین از تکپارها یا بسپارهایی با زنجیر کوتاه که در انتهایشان یک گروه اپوکساید قرار دارد تشکیل می‌شود….

کاربردهای موادی که بر پایهٔ اپوکسی ساخته می‌شوند گسترده‌است و شامل مواردی چون چسب ها، کامپوزیت ها (مانند موادی که از فایبر گلاس یا فیبر کربن استفاده می‌کنند) و تقویت ‌کننده ‌ها می‌شود (اگرچه پلی‌استر، وینیل‌استر و دیگر صمغ های ترموست هم برای پلاستیک تقویت‌شده با شیشه به کار می‌روند).

ساختار شیمیایی کفپوش اپوکسی‌ها این اجازه را می‌دهد که بسپارهای گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود. به طور کلی اپوکسی‌ها را به خاطر چسبندگی ، مقاومت شیمیایی و گرمایی ، خواص خوب یا حتی عالی مکانیکی، و مقاومت الکتریکی بسیار خوب می‌شناسند. بسیاری از خواص اپوکسی‌ها را می‌توان تغییر داد، برای مثال کفپوش اپوکسی‌های پرشده از نقره که رسانایی الکتریکی خوبی دارند نیز وجود دارد و این در حالی است که کفپوش اپوکسی‌ها معمولا عایق الکتریکی هستند. برخی از انواع که دارای خاصیت عایقی/رسانایی در برابر گرما هستند و مقاومت الکتریکی بالایی دارند در الکترونیک کاربرد دارند.

دکوراسیون سایروس فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت در زمینه کفپوش اپوکسی در اصفهان آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

ضخامت این کفـپوش توسط محل مورد کاربرد و هــمچنین مـقولـه بار مــکانـیکی کـه مـمکن اسـت روی کـفپوش اعـمال گردد تعیین می شـود بـرای سـطوحی مانـند کـف آزمـایـشگـاه ها و سـالن های غـیر صـنعتی (اداری و بیمارستانی) ضخامت 1500-1000 (میـکرون)اجـرا مـی گـردد در صورتیکه اجرای کفپوش در سالن های تولـیدی،صـنعتی ، انیارهای کارخانجات و صنایع مد نظر باشد که رفت و آمـدوسایل نقلیه از جمله لیفتراک در آنجا جریان دارد ضخامت پیشـنهادی 3000 میکرون می باشد.

دکوراسیون سایروس  فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در اصفهان ، کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ،کابینت کلاسیک کابینت مدرن ......آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰


پوشش های مطرح و متداول سقف کشسان در اصفهان  عبارت است از: سقف کشسان براق (lighter): نوعی از پوشش های مخصوصسقف کشسان  است که به نام براق شفاف شناخته شده و بیشتر میزان نور را از خود عبور می دهد. این نوع پوشش بیشترین دامنه توزیع و عبور نور را دارد. سقف کشسان مات (Opaque): سقف کشسان مات دارای توزیع نور کاملا یکنواخت است اما میزان عبور نور کمتری نسبت به نوع براق دارد. منبع نور را کاملا پوشانده و برای طراحی های ساده بسیار مناسب است. سقف کشسان نورگذر (Transparent): در این نوع سقف کششی که به نوع شفاف نیز معروف است بیشترین شفافت برای عبور نور وجودد دارد. این نوع از پوشش برای فضایی که نیاز به عبور نور طبیعی است زیاد استفاده می شود. سقف کشسان ساتین(Satin) سقف کششی ساتین در واقع حد اعتدال بین سقف مات و براق است. این نوع پارچه میزان عبور نور نسبی داشته و بسیار پر استفاده است. سقف کشسان پارچه ای: گران‌قیمت‌ترین نوع از پوشش های استفاده شده در سقف های کشسان است، ظرافت و بافت بسیار خاصی دارد که برای فضاهای مجلل و شبک بیشتر استفاده می‌شود. سقف کشسانی براق: از اسم این سقف کشسانی کاملا مشخصه که شبیه زرورق است . لازم به ذکر است که تمام پوشش های معرفی شده قادر به چاپ تصویر بوده و شبیه سازی های طبیعی مثل  آسمان مجازی با فیبرنوری کار و سقف براق بیشتر اجرا می شود.

دکوراسیون سایروس  فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در اصفهان ، کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ،کابینت کلاسیک کابینت مدرن ......آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰
سقف های کشان در هر ابعاد و مساحت می توند نصب شود. این مزیت برجسته در سقف کشسان از این جهت حائز اهمیت است که این نوع سقف تنها از طریق محیط نصب می شود بنابراین به سادگی و خوبی می تواند هر نوع تاسیسات را در پشت خود پنهان کند بدون این که نیاز باشد نگهدارنده خاصی در سقف برای آن تعبیه گردد. در اطراف محیطی سازه که یا دیوار است یا لبه های کناف و گچبری ریلهایی نصب می شود، روی این ریلها به فواصل مشخصی گیره های نگهدارنده قرار می گیرد و پارچه را از طرفین می کشد. تقریبا تمام انواع پوشش های کششی که بر روی دیوار یا سقف نصب می شود از همین روش استفاده می کند اما در طرح های آزاد و همپنین سه بعدی نیاز به اسکلت یا نگهدارنده هایی متفاوت هست.

دکوراسیون سایروس فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت در زمینه سقف کشسان در اصفهان  آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

نور و نورپردازی در سقف کشسان

نورپردازی یکی از برگ برندهای مهم سقف کشسان است، سقف کشسان می تواند هم سه نوع نورپردازی را ه تنهایی یه به تفکیک و تلفیق ارائه کند. نورپردازی از پشت این قابلیت را به سقف کشسان می دهد که نور یکدست و یکنواخت را درفضا منتشر کنید. همپنین اگر پوشش کششی در مسیر نور طبیعی مثل نورگیر یا پنجره قرار گیرد می تواند به خوبی نور طبیعی را از خود عبور می دهد. میزان عبور نور مصنوعی یا طبیعی بر روی سقف کشسان بسته به نوع پارچه ای که استفاده می شود، مات یا براق قابل تنظیم است. همچنین می توان نورهای بیرونی از نوع LED یا هر نوع دیگری لامپ سقفی را روی آن نصب کرد.

دکوراسیون سایروس  فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در اصفهان ، کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ،کابینت کلاسیک کابینت مدرن ......آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰

نوعی از پارچه pvc با خاصیت انعطاف پذیری بالا، کشش، پایداری و مقاومت کافی ماده اصلی و تشکیل دهنده سقف کشسان است. این نو پی وی سی بوسیله گیره های نگهدارنده ای که در اطراف سازه بر روی ریلهایی قرار می گیرد پارچه پی وی سی را روی سقف ثابت نگه داشته و از تغییر فرم آن جلوگیری می کند در هنگام نصب پوشش برای فرم دهی و صاف کردن حین نصب معمولا بوسیله دستگاههای گرمازایی که از فاصله یکی دو متری حرارت را به پارپه مخوص منتقل کرده و آن از دو سمت کشش می دهند. به همین دلیل است ک این نوع سقف به « سقف کشسان » یا «سقف کششی» معروف شده است.

دکروراسیون سایروس ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در شیراز ، سقف کشسان در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ،.....

مشخصات پوشش های سقف کشسان

این نوع از پوشش دارای ضخامتی از حداکثر ۰٫۸ تا ۱ میلی متر است که در هر متر مربع حدود نیم کیلو گرم وزن دارد اما می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پارچه به کار رفته در سقف کشسان کاملا ایمن، ضدحریق، در مدل ها و طرح های مختلف شفاف، نیمه شفاف، مات، براق وجود دارد. این پارچه قابلیت چاپ با کیفیت را داشته و می تواند تلفیقی به یاد ماندنی از طرح و رنگ و شکل را ایجاد کند. مواد تشکیل دهنده سقف های دکوراتیو کشسان 90 درصد از نوع بسیار خاص پی وی سی و ۱۰ درصد پلاستیک استایلر است. سقف‌های کشسان تنها نوع سقف کاذب هستند که قابلیت استفاده برای انواع فضاهای مسکونی، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و تجاری را به صورت همزمان دارد. سفارشی سازی بسیار بالای داشته و جرأت می توان گفت که آینده صنعت سقف کاذب و هم چنین چیدمان های ثابت در گروه این مدل از پوشش فناورانه است.

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰
در گذشته نه چندان دور معماران و کارشناسان برای طراحی فضای داخلی ساختمان ها تنها به نمای کف و نهایتا دیوارها توجه می کردند و از قابلیت فراوان سقف ساختمان ها برای ایجاد نمای بهتر غافل شده بودند. تزئینات سقف ها تنها به گچ بری های سنتی و مدرن خلاصه می شد. این موضوع در فضاهای غیر مسکونی مانند ادارات و اماکن عمومی مثل بیمارستان ها، تالارها و هتل ها به معضل بزرگتری تبدیل شده بود.از طرفی در این فضاها به منظور استفاده هرچه بیشتر از محیط، محل عبور تاسیسات ساختمانی به سقف ها انتقال داده می شد و از سوی دیگر وجود سقف های ثابت خود مشکلی برای تعمیرات و بازرسی تکنسین ها محسوب می شد. علاوه بر این در چینن اماکنی به دلیل وسعت زیاد زیربنا، ایجاد سقف های ثابت با تزئینات زیبا هزینه زیادی را بر دوش مدیران قرار می داد و استفاده از سقف های کاذب معمولی و مربعی شکل نیز ظاهری یکنواخت و گاه خسته کننده به محیط می داد. عوامل متعدد دیگری مانند سرعت اجرا و استحکام سقف ها نیز از چالش های پیش رو برای ساختمان سازها به حساب می آمدند. بنابراین متخصصان به فکر طراحی و ساخت سقف های کاذبی افتادند که در عین داشتن ویژگی نمونه های سنتی پیشین از زیبایی بیشتری برخوردار باشد و موفق شدند تا محصولی به نام سقف کشسان را به بازار عرضه کنند.

دکوراسیون سایروس ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، کفپوش اپوکسی در اصفهان  ، اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان..

دکوراسیون سایروس  فعالترین شرکت با انواع نمونه کارهای متفاوت ارائه دهنده خدماتی از قبیل سقف کشسان در اصفهان ، کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ، آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ،کابینت کلاسیک کابینت مدرن ......آمادگی خود را جهت همکاری با شما عزیزان اعلام میدارد.

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰

تخلیه دیفراست (یخ زدا) یخ زده است : در این حالت مسیر آبگذر دیفراست یخ زده و آب ورودی به ن مسیر سرریز کرده و در پایین محفظه یخچال می ریزد و در کف نشت می کند. مسیر تخلیه دیفراست یخچال را بررسی کنید تا یخ های موجود را با گرم کردن از بین برده و آن را با آب گرم بشویید.

مونتاژ تانک آب : بازرسی مونتاژ مخزن آب برای هر گونه نشت. توجه داشته باشید که نشت ممکن است بسیار کوچک باشد و پیدا کردن آن سخت باشد. اگر نشتی پیدا کردید، مخزن آب را جایگزین کنید. توجه کنید که برای تعمیر یخچال از چسب زدن به مخزن آب خودداری کنید زیرا چسب به پلاستیک مخزن چسبیده نمی شود بهتر است با با مرکز سامی سرویس نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان  تماس بگیرید.

دریچه ورودی آب : شیر ورودی آب برای تامین آب به مخزن و یخچال باز می شود. اگر شیر ورودی آب ترک خورده باشد یا دارای اتصالی شل باشد، آب از شیر خارج می شود. دریچه ورودی آب را برای ترک ها بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به منبع آب محکم بسته شده باشد.

فیلتر آب : فیلتر آب را برای ترک ها بازرسی کنید. اگر هر گونه ترک در محفظه فیلتر آب پیدا کردید از نمایندگی مجاز تعمیر یخچال بخواهید آن را تعویض کند. همچنین سر فیلتر آب را برای ترک چک کنید.

سینی تخلیه : یخچال فریزر های دارای دیفراست خودکار به یک سینی تخلیه مجهز هستند. سینی تخلیه یخچال یخ های آب شده را از کویل های تبخیر جمع آوری کرده و برای تبخیر آب سینی فن کندانسور هوای گرم را از کویل کندانسور به بالای سینی می دمید. از آنجا که فن کندانسور بخار آب را از سینی تخلیه تبخیر می کند، سینی تخلیه لازم نیست خالی شود. هرچند اگر سینی تخلیه ترک خورده باشد در حین عمل دیفراست آب نشت می کند. بنابراین سینی تخلیه را برای ترک احتمالی بررسی کنید و از آن را جایگزین کنید یا از تعمیرکار سیار یخچال بخواهید کار تعمیر یخچال را با کیفیت عالی انجام دهد.

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰
 

مشکل: فن با برخورد با چیزی صدا می دهد و صدا با باز شدن در یخچال متوقف می شود.

اگر یخچال تولید صدا می کند و با باز شدن در یخچال آن صدا متوقف می شود، ممکن است فن داخل یخچال به علت تجمع تدریجی یخ ایجاد صدا کند. نوع دقیق صدا مختلف است (وزوز، صدای سایش و ...) اما علامت مشترک آن ها این است که وقتی در یخچال باز شود، متوقف می شوند. این صدا معمولا لحظاتی بعد از بستن در دوباره شروع می شود.

دلیل اصلی این صدا این است که یخچال در سطح زمین درست تراز نشده است. وقتی یخچال درست تراز شده باشد، قسمت جلوی آن بر پایه های قابل تنظیم تکیه دارد و با سطح زمین تماس ندارد. این وضعیت، شیب جلو به عقب را حفظ می کند و باعث می شود قسمت میعان در یخچال به درستی انجام شده و در اواپراتور تخلیه شود.

وقتی یخچال درست تراز نشده باشد، باعث می شود که مایع به جای تخلیه شدن به بالا کشیده شود و به علت دمای پایین یخچال، یخ بزند و باعثث تجمع یخ شود. در نهایت یخ آن قدر تجمع می کند تا فن به آن برخورد کرده و ایجاد صدا کند.

برای جلوگیری از این صدا که پتانسیل ایجاد مشکل در سرد کردن نیز را دارد، باید  یخچال را درست روی سطح زمین تراز کنید. این کار صدا را از بین می برد. چه بلافاصله و چه بعد از مدتی. دستورالعمل تراز کردن یخچال در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است.

نکته: اگر قبل از ایجاد صدا یخچال به خوبی تراز شده بود، پس نیاز به سرویس دارد.

اگر یخچال بعد از ایجاد صدا درست تراز شد اما صدا از بین نرفت، احتمالا تجمع یخ آن قدر زیاد است که دیفراست توانایی از  بین بردن ان را ندارد و نیاز است دستی آن یخ را از بین ببرید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • تمام غذاهای فاسد شدنی را از یخچال خارج کنید و در جایی با دمای کنترل شده قرار دهید.
  • حوله ای در پایین یخچال روی زمین قرار دهید تا آب اضافی که سیستم تخلیه یخچال نمی تواند جمع کند را جذب کند.
  • حالت خاموش خنک کردن را فعال کنید تا عمل سرد کردن در یخچال غیر فعال شود.

نکته: توصیه نمی شود که یخچال را از برق بکشید.

توصیه: اگر بعد از غیر فعال کردن خنک کردن یخچال صدا همچنان ادامه داشت، یا خنک کردن درست فعال نشده است، یا صدا عامل دیگری دارد.

  • بعد از گذشت زمان لازم برای آب شدن یخ ها، حالت خاموش خنک کردن را غیر فعال کنید. 5 دقیقه صبر کنید تا سیستم خنک کننده دوباره راه بیفتد و دقت کنید که صدا هنوز وجود دارد یا خیر. اگر صدا برطرف نشده بود، دوباره خنک کردن را غیر فعال کنید و زمان بیشتری اجازه دهید تا یخ ها آب شوند.

اخطار: از سشوار و دیگر وسایل گرم کننده برای سرعت بخشیدن به آب شدن یخ ها استفاده نکنید. این کار به یخچال صدمه می زند.

  • اگر بعد از 24 یا 48 ساعت غیر فعال بودن سیستم خنک کننده و آب شدن یخ ها صدا باز هم وجود داشت، یخچال نیاز به سرویس دارد.

وقتی صدا از بین رفت، یخچال را درست تراز کنید و بعد غذاها را دوباره در آن جای دهید. تراز کردن یخچال از وقوع دوباره این مشکل جلوگیری می کند.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG  وپارس و ...

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰

مشکل: یخچال کار نمی‌کند

علت: یخچال در زمان دیفراست قرار دارد. یک یا هر دو کنترلر، خاموش هستند. برق یخچال وصل نیست. فیوز پریده است. دستگاه در حالت نمایشگاهی قرار دارد.

چه‌کاری باید انجام داد: تا اتمام کار دیفراست ۳۰ دقیقه صبر نمایید. کنترل‌کننده‌ها را روی تنظیمات دما قرار دهید. از وصل بودن صحیح دوشاخه برق مطمئن شوید. فیوز را تعویض کنید. یک‌بار یخچال را از برق کشیده و دوباره وصل نمایید.

ترموستات چیست؟ نحوه تنظیم درجه(دمای) یخچال و کارکرد ترموستات

مشکل: لرزش‌های شدید دارد (لرزش کم، طبیعی است)

علت‌های ممکن: یخچال در زمان دیفراست قرار دارد. یک یا هر دو کنترلر، خاموش هستند. برق یخچال وصل نیست. فیوز پریده است. دستگاه در حالت نمایشگاهی قرار دارد.

چه‌کاری باید انجام داد: تا اتمام کار دیفراست ۳۰ دقیقه صبر نمایید. کنترل‌کننده‌ها را روی تنظیمات دما قرار دهید. از وصل بودن صحیح دوشاخه برق مطمئن شوید. فیوز را تعویض کنید. یک‌بار یخچال را از برق کشیده و دوباره وصل نمایید.

مشکل: موتور مرتباً برای مدت طولانی روشن و خاموش می‌شود (مدل‌های جدید با توجه به فضای بیشتر و فریزرهای بزرگ‌تر نیاز به زمان بیشتر برای عملکرد دارند. آن‌ها اغلب خاموش و روشن می‌شوند تا بتواند دما را در حد مطلوب نگه‌دارند.)

علت‌های ممکن: وقتی برای اولین بار است که یخچال به برق وصل شده است اغلب زمانی رخ می‌دهد که مقدار زیادی غذا به یخچال و یا فریزر اضافه‌شده است. درب یخچال و یا فریزر بازماندهاست. درب یخچال و یا فریزر به‌طور متناوب بازشده است. دما را روی سردترین حالت تنظیم کرده‌اید.

چه‌کاری باید انجام داد: ۲۴ ساعت به یخچال فرصت دهید تا سرمای خود را کامل کند. طبیعی است. چک کنید ببینید که بسته‌ها باعث بازماندن درب نشده باشند. طبیعی است. کنترل‌کننده را چک کنید.

مشکل: برفک یا بلورهای یخ روی بسته فریزر شده، پدید آمده است.

علت: درب فریزر باز مانده است.

چه‌کاری باید انجام داد: بررسی کنید که بسته مانع بسته شدن درب فریزر نشوند

مشکل: فریزر و یا یخچال خیلی گرم هستند.

علت: تنظیم‌کننده دما را روی دمای سرد تنظیم نکرده‌اید. در هوای گرم به‌دفعات درب را بازکرده‌اید. درب بازمانده است

چه‌کاری باید انجام داد: تنظیم‌کننده را چک کنید. دما را روی یک درجه سردتر قرار دهید. تنظیم‌کننده دما را چک کنید. بررسی کنید که بسته‌ها مانع بسته شدن درب فریزر نشوند

مشکل: دیواره بین یخچال و فریزر گرم است.

علت: سیستم اتوماتیک حفظ انرژی، مایع گرم را در اطراف لبه‌های جلویی فریزر به گردش درآورده است.

چه‌کاری باید انجام داد: این کار از چگالش هوای بیرون جلوگیری می‌کند.

مشکل: یخ‌ساز اتوماتیک کار نمی‌کند.

علت‌های ممکن: کلید یخ‌ساز در حالت OFF است. تأمین‌کننده آب خاموش و یا اتصال آن قطع است. قسمت فریزر خیلی گرم است. انباشته شدن قطعات یخ در مخزن یخ باعث مسدود شدن یخ‌ساز شده است. قطعه‌های یخ به یخ‌ساز چسبیده‌اند (چراغ سبز روی یخ‌ساز چشمک خواهد زد.)

چه‌کاری باید انجام داد: آن را بر روی حالت ON قرار دهید. قسمت اتصال آب را بررسی کنید. برای کامل خنک شدن یخچال ۲۴ ساعت منتظر بمانید. قطعه‌های یخ را با دست میزان کنید. یخ‌ساز را خاموش‌کنید. قطعات یخ را خارج کنید و یخ‌ساز را دوباره روشن کنید.

مشکل: مکرراً صدای ویز ویز شنیده می‌شود

علت‌های ممکن: یخ‌ساز دستگاه روشن است ولی آب دستگاه وصل نیست. تأمین‌کننده آب خاموش و یا اتصال آن قطع است.

چه‌کاری باید انجام داد: یخ‌ساز را خاموش نمایید. چون روشن ماندن یخ‌ساز بدون آب به شیر برقی آسیب می‌رساند.

مشکل: قطعات یخ کوچک و پوک هستند

علت‌های ممکن: فیلتر آب مسدود شده است.

چه‌کاری باید انجام داد: کارتریج فیلتر قبلی را با یک کارتریج جدید جایگزین نمایید.

مشکل: قطعات یخ بو و مزه دارند

علت: مخزن یخ نیاز به تعمیر کردن دارد. انتشار بوی غذا به یخ بو و طعم می‌دهد. داخل یخچال نیاز به تمیز کردن دارد.

چه‌کاری باید انجام داد: مخزن را خالی کنید و بشورید. قطعات کهنه یخ را دور بریزید. غذاها را به‌خوبی بسته‌بندی کنید. آن را به‌خوبی و با دقت تمیز کنید.

مشکل: قطعات یخ به‌کندی ساخته می‌شوند.

علت: درب باز مانده است. دما را روی سرمای کافی تنظیم نکرده‌اید.

چه‌کاری باید انجام داد: چک کنید ببینید که بسته‌ها مانع بسته شدن درب نشوند. تنظیم‌کننده را چک کنید.

مشکل: یخ ریز کار نمی‌کند.

علت: یخ‌ساز خاموش و یا آب دستگاه قطع است. یک قطعه وارد راه خرج یخ شده و آن را مسدود کرده است. قطعات یخ به بازوی حسگر چسبیده و یخ‌زده‌اند. انباشته شدن غیرعادی قطعات یخ در مخزن. دیسپنسر قفل‌شده است.

چه‌کاری باید انجام داد: آن‌ها را بررسی و وصل نمایید. هر چیزی که ممکن است باعث این انسداد شده باشد را خارج کنید. با دست آن را جدا کرده و دور بریزید. ممکن است فریزر خیلی گرم باشد، آن را روی دمای سردتر تنظیم کنید. دکمه LOCK و یا LOCK CONTROL را فشار داده و ۳ ثانیه نگه دارد.

اگر مشکل یخچال شما با این موارد رفع نشد می توانید با مرکز خدمات سامی سرویس ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید .

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات انواع یخچال های خانگی و فروشگاهی دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG  وپارس و ...

  • marzieh دهقانی
  • ۰
  • ۰
دیگ ماشین لباسشویی محل مناسبی جهت رشد باکتری ها و قارچها می باشد. جهت سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی سعی نمایید کارهای زیر را انجام دهید:
·        پس از اتمام کار دستگاه درب ماشین لباسشویی را حدود نیم ساعت باز بگذارید تا بخار داخل دستگاه خارج گردد.
·        آب باقیمانده روی لاستیک درب را با یک دستمال خشک نمایید.
·        فیلتر مسیر پمپ تخلیه را هر شش ماه یکبار باز کرده و تمیز نمایید.
·        هر شش ماه یکبار از پودر یا مایع جرمگیر(از سیتی سنتر یا فروشگاه های کوثر، اتکا یا ...می توانید تهیه کنید) استفاده کنید . حدود یک فنجان آنرا داخل جاپودری ریخته و  برنامه catton  را انتخاب و دستگاه را بدون لباس استارت نمایید.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد.

تعمیر انواع برندهای سامسونگ و LG  وپارس و ...

  • marzieh دهقانی